Šiame pavyzdyje skaičiavimai atliekami neapvalinat tarpinių skaičiavimo rezultatų.
Dėmesio. Su aukščiau nurodytu siūlomu kainodaros būdu sutinka ne visi tiekėjai. Dalis jų bando ginčyti perkančiųjų organizacijų vykdomų pirkimų sąlygas teismuose, kol kas - nesėkmingai: Lietuvos Apeliacinis teismas nutartimis civilinėse bylose (1) e2A-609-302/2019 ir (2) e2A-607-381/2020 dėl aukščiau siūlomo kainodaros būdo, nurodė, kad:
(1) atsakovės šiame Pirkime pasirinktas kintamo įkainio apskaičiavimo būdas yra pagrįstas bei labiausiai objektyvus. Atsakovės pasirinktas kainodaros mechanizmas, kai kainos nustatymas pagrįstas objektyviais ir tarpusavyje palyginamais duomenimis, akivaizdžiai sumažina galimybes užsakovėms permokėti už prekes. <...>
(2) darytina išvada, kad pirmosios instancijos teismas pagrįstai Pirkimo sąlygose nustatytą kainodarą pripažino tinkama, nepažeidžiančia VPĮ nustatytų reikalavimų.
[1] AB „Orlen Lietuva“ naftos produktų kainų protokolai: http://www.orlenlietuva.lt/LT/Wholesale/Puslapiai/Kainu-protokolai.aspx
[2] Rekomenduojama pirkimo dokumentuose nurodyti, kad antkainis pateikiamas nurodant teigiamą skaičių (+), o nuolaida pateikiama nurodant neigiamą skaičių (-)
[3] Kaip rekomenduojama aukščiau, galima nustatyti, pavyzdžiui Juodeikių k. terminalą.
[4]neigiami skaičiai žymi nuolaidą, teigiami skaičiai – priedą.
[5] Apskaičiuojama padauginus tiekėjo pasiūlytą kainą (-0,09) iš maksimalaus numatomo pirkti šios kuro rūšies kiekio – 3000 litrų.
[6] Apskaičiuojama padauginus tiekėjo pasiūlytą kainą (-0,09) iš maksimalaus numatomo pirkti šios kuro rūšies kiekio – 5000 litrų.
Atnaujinimo data: 2024-01-02
Žaliuosiuose pirkimuose siūloma nustatyti naujus kriterijus visuomeninės paskirties pastatams
Patogi paslauga CPO LT kelionių modulio naudotojams – automatiškai viešinamos sudarytos sutartys
Svarbu! CVP IS laukia naujas etapas
Svarbu! CVP IS planiniai atnaujinimo darbai
Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (CVP IS) sutrikimai pašalinti (papildyta)