FUNKCIJOS:
1. užtikrina sklandų Tarnybos skambučių centro (toliau – Centras) darbą, formuoja vienodą ir tinkamą Centro teikiamų konsultacijų praktiką, analizuoja Centro veiklą;
2. organizuoja ir užtikrina Centrui priskirtų funkcijų tinkamą vykdymą;
3. stebi veiklos rodiklius ir kuria strategijas, identifikuoja problemas bei jų priežastis, teikia pasiūlymus dėl Centro veiklos tobulinimo ir juos įgyvendina;
4. išklauso Centro pokalbius, nagrinėja skambinančiųjų užklausas ir užtikrina, kad jos būtų sprendžiamos laiku ir kokybiškai;
5. rengia su Centro veikla susijusius pasitarimus, užtikrina komunikaciją su Centro veikla susijusiais klausimais;
6. pagal kompetenciją konsultuoja su Centro veikla susijusiais klausimais;
7. teikia rekomendacijas dėl metodinių priemonių kūrimo, tobulinimo ir tikslinimo;
8. vykdo kitus, su Tarnybos funkcijomis susijusius Tarnybos direktoriaus nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:
9. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą inžinerijos mokslų, teisės, vadybos arba viešojo administravimo studijų krypčių grupės išsilavinimą (bakalauro arba jam prilygintą kvalifikacinį laipsnį);
10. turėti ne mažiau kaip 3 (metų) metų darbo viešųjų pirkimų srityje patirties;
11. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius pirkimus ir koncesijas, ES struktūrinės paramos panaudojimą, Tarnybos veiklą, ir gebėti juos taikyti;
12. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą, gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, greitai priimti sprendimus, ieškoti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, naudotis šiuolaikinėmis informacijos paieškos, perdavimo ir darbo su informacija priemonėmis;
13. būti gerai susipažinus su dokumentų rengimo taisyklėmis, gebėti jas taikyti praktiškai;
14. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: „MS Office“, interneto naršyklėmis.