FUNKCIJOS
1. Koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą arba prireikus organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą.
2. Koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais.
3. Koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą bei administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą arba prireikus nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo ir rengia administracinius sprendimus ir atsakymus.
4. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo.
5. Koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais.
6. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą arba prireikus planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
7. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą arba prireikus prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
10. Tikrina prevencine tvarka peržiūrimų viešųjų pirkimų, perkančiųjų subjektų atliekamų pirkimų, koncesijų dokumentus ir rengia rekomendacijas.
11. Atlieka viešųjų pirkimų, perkančiųjų subjektų atliekamų pirkimų dokumentų, koncesijų dokumentų analizę.
12. Koordinuoja juridinių asmenų atitikties Patikimumo deklaracijų išdavimo pagrindų įstatyme nustatytiems patikimumo deklaracijos išdavimo pagrindams patikimumo deklaracijos išdavimo arba jos panaikinimo procesą.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Funkcijos patvirtintos 1996.08.13 „LR viešųjų pirkimų įstatymas“ Nr.: I-1491.
14. LR viešųjų pirkimų įstatymo ir LR viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymo nustatytais atvejais duoda sutikimus pirkimų vykdytojams atlikti pirkimus neskelbiamų derybų būdu.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – chemija (arba);
15.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
15.4. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
15.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.6. darbo patirtis – viešųjų pirkimų srities patirtis;
15.7. darbo patirties trukmė – 4 metai.