Pareigų aprašymasSpausdinti
FUNKCIJOS
1. vykdo Tarnybos gaunamos, siunčiamos ir vidaus dokumentacijos tvarkymą: paskirsto gautą korespondenciją, registruoja gautus, siunčiamus ir, esant poreikiui, vidaus dokumentus, atlieka kitus, su dokumentų valdymu susijusius, veiksmus;
2. vykdo Tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų (toliau – personalas) susipažinimo su Tarnybos direktoriaus įsakymais kontrolę, informuoja Tarnybos personalą apie jiems pavestų užduočių įvykdymo terminus;
3. dalyvauja Skyriui organizuojant ir vykdant vidinę komunikaciją;
4. padeda Tarnybos personalui organizuoti Tarnyboje rengiamus pasitarimus ir kitus renginius ir užtikrina jų aptarnavimą;
5. priima ir aptarnauja į Tarnybą atvykstančius asmenis;
6. užtikrina bendruoju Tarnybos telefonu gaunamų skambučių administravimą ir Tarnybos el. paštu info@vpt.lt gautos informacijos paskirstymą pagal kompetenciją;
7. organizuoja reprezentacinių prekių, reikalingų Tarnybos organizuojamų konferencijų, seminarų, pasitarimų, pristatymų, diskusijų, posėdžių ir kitų renginių metu, tiekimą bei techninį renginių aptarnavimą rūpinasi švaros ir tvarkos palaikymu asmenų sutikimo vietose ir Tarnybos posėdžių salėse;
8. organizuoja Tarnybos darbuotojų aprūpinimą darbui būtinu inventoriumi, kanceliarinėmis prekėmis bei vizitinėmis kortelėmis, informacinių lentelių atnaujinimą, materialinių vertybių priėmimo ir išdavimo dokumentų tvarkymą;
9. organizuoja tvarkos ir švaros palaikymą Tarnybos nuomojamose administracinėse patalpose, teikia Skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl jų;
10. užtikrina energetinės, vėdinimo ir kondicionavimo sistemos bei įrengimų veikimą, esant gedimui praneša nuomotojui – dėl reikalingo remonto, apskaito energetinius išteklius ir kontroliuoja jų panaudojimą tarnybinėms reikmėms, dalyvauja nurašant skaitiklių rodmenis.
11. užtikrina praėjimo į Tarnybos nuomojamas administracines patalpas priežiūrą ir Tarnybos administracinių patalpų apsaugą;
12. kontroliuoja tarnybinių automobilių naudojimą;
13. organizuoja Tarnyboje priešgaisrinės ir darbo saugos reikalavimų vykdymą;
14. dalyvauja komisijų, darbo grupių, komitetų veikloje;
15. rengia ir su Lietuvos valstybės naujuoju archyvu derina metinius Tarnybos dokumentacijos planus, jų papildymų sąrašus ir vadovaudamasis jais kontroliuoja dokumentų bylų sudarymą Tarnybos administracijos padaliniuose;
16. formuoja ir tvarko Tarnybos archyvą, vykdo tinkamą bylų apskaitą ir jų saugojimą;
17. sudaro ir saugo Skyriui pagal dokumentacijos planą priskirtas bylas ir perduoda jas tolimesniam saugojimui;
18. tvarko Skyriui priskirtos Tarnybos interneto svetainės dalį;
19. vykdo kitus, su Tarnybos ir Skyriaus funkcijomis susijusius, Tarnybos direktoriaus ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:
20. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį (su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu) arba aukštąjį koleginį (su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu) ar jiems prilygintą išsilavinimą;
21. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius priešgaisrinę saugą, darbuotojų saugą, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą, asmenų aptarnavimą, informacijos teikimą ir gavimą bei Tarnybos veiklą;
22. gebėti dirbti savarankiškai ir komandoje, ieškoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, teikti pasiūlymus;
23. žinoti tarnybinio etiketo ir protokolo reikalavimus;
24. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu, naudotis šiuolaikinėmis informacijos paieškos, perdavimo ir darbo su informacija priemonėmis;
25. gerai mokėti lietuvių kalbą,
26. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
27. būti komunikabilus, pareigingas, kruopštus ir kūrybiškas.