Konsultacijos telefonu

KONSULTAVIMO LINIJA TELEFONO NUMERIU  +370 5 219 7000

Galite gauti šias konsultacijas:
•    Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos klausimais – spausti „1“ (pirmadienį – penktadienį 8 – 12 val.);

•    Skelbimų pildymo klausimais – spausti „2“ (pirmadienį – ketvirtadienį 8 – 17 val. (pietų pertrauka 12 – 12.45 val.), penktadienį 8 – 15.45 val. (pietų pertrauka 12 – 12.45 val.));

•    Ataskaitų pildymo ir sutarčių viešinimo klausimais – spausti „3“ (pirmadienį – ketvirtadienį 8 – 17 val. (pietų pertrauka 12 – 12.45 val.), penktadienį 8 – 15.45 val. (pietų pertrauka 12 – 12.45 val.);

•    Virtualios atestacijos sistemos techniniais klausimais – spausti „4“ (pirmadienį – penktadienį 8 – 12 val.).

Konsultavimo linijos nedarbo metu prašome savo klausimą pateikti elektroniniu paštu:
Centrinės viešųjų pirkimų sistemos klausimais, virtualios atestacijos techniniais klausimais rašykite adresu: [email protected];
skelbimų, ataskaitų pildymo ir sutarčių viešinimo klausimais adresu: [email protected];
kitais klausimais – [email protected].

 

KONSULTAVIMO LINIJA TELEFONO NUMERIU  +370 5 219 7002

Galite gauti:
•    Konsultacijas bendraisiais žaliųjų, socialiai atsakingų ir inovatyvių pirkimų klausimais – spausti „1“;
•    Metodinę pagalbą bendraisiais pirkimų klausimais – spausti „2“.


Ši konsultavimo linija veikia pirmadienį – ketvirtadienį  8 – 12 val.


Konsultavimo linija telefonu +370 5 219 7002 dirba „autoatsakiklio“ principu. Tai reiškia, kad dėl konsultacijos skambinantis asmuo turi į autoatsakiklį įrašyti savo klausimą ir tuomet laukti skambučio iš Tarnybos konsultanto. Toks aptarnavimo būdas leidžia išvengti laukimo prie telefono ir sutaupo Jūsų laiką. Telefono skambučiai galimi tik šios konsultavimo linijos darbo metu, t. y. nuo 8 iki 12 val. – jei nesulauksite skambučio iš Tarnybos konsultanto iki 12 val., šio skambučio reikėtų tikėtis kitą šios konsultavimo linijos darbo dieną nuo 8 iki 12 val.


Šios konsultavimo linijos telefonu galima gauti atsakymus į bendro pobūdžio klausimus, susijusius su pirkimų teisiniu reguliavimu, pirkimų vykdymu, įskaitant darniųjų pirkimų klausimus. Kad galėtume padėti kuo daugiau besikreipiančiųjų, vienam pokalbiui numatyta skirti iki 15 minučių. Maloniai prašome supratimo, jei konsultantas nurodys, jog pokalbio laikas baigiasi – taip galėsime efektyviai padėti visiems, kam reikia mūsų pagalbos. O visus rūpimus klausimus atsakysime el. paštu [email protected].  


Jeigu reikalinga konsultacija keliomis temomis, juos reikėtų užduoti atskirai, t. y. jei reikalinga konsultacija dėl darniųjų pirkimų – šią klausimo dalį pateikite paspaudę „1“, kitą klausimo dalį (kur reikalinga metodinė pagalba kitais klausimais) – įrašykite paspaudę „2“. Jei Jums reikalinga išsami ir/arba daug skirtingų klausimų apimanti konsultacija, maloniai prašome kreiptis el. paštu [email protected]


Konsultacijos dėl Viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymo, Koncesijų įstatymo bei Įmonių, veikiančių energetikos srityje, energijos ar kuro, kurių reikia elektros ir šilumos energijai gaminti, pirkimų taisyklių aiškinimo klausimais, teikiamos tik elektroniniu paštu ([email protected]). 

Visi į skambučių centro linijas įeinantys bei išeinantys skambučiai įrašomi. 
 

Atsakymus į aktualius klausimus, susijusius su viešaisiais pirkimais, galite rasti Viešųjų pirkimų skiltyje  „Dažniausiai užduodami klausimai"

Taip pat galite gauti konsultaciją tiesiai į savo el. paštą.

 

 

 

Atnaujinimo data: 2025-01-21