BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. 


VPT: bendradarbiavimas – įrankis sklandesniam pirkimų vykdymui

Data

2022 06 28

Įvertinimas
3
naujienai bendradarbiavimas LTOU.jpg

Viešieji pirkimai, o ypač turintys strateginę reikšmę valstybei, privalo būti vykdomi greitai, sklandžiai ir kokybiškai. Būtent šiems tikslams pasiekti organizacijos gali ir jau kreipiasi į VPT bei kviečia šios institucijos atstovus dalyvauti pirkimų komisijos posėdžiuose.

 

Vienas geriausių pavyzdžių yra iš Lietuvos aviacijos sektoriaus. Lietuvos oro uostai šiuo metu vykdo strateginės reikšmės visam šalies aviacijos ir susisiekimo sektoriui turintį rangos darbų pirkimą – birželio mėnesį paskelbtas Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo ir transporto prieigų rangos darbų pirkimas. Šiuo pirkimu planuojama sudaryti rangos darbų sutartį, pagal kurią būtų įgyvendinti Vilniaus oro uosto terminalo rekonstravimo darbai, apimantys naujo 2 aukštų terminalo modulio (T4) statybas bei terminalo prieigų pertvarkymą.

 

Atsižvelgiant į projekto strateginę reikšmę ir siekiant pirkimo vykdymui sutelkti geriausias kompetencijas, viešojo pirkimo komisijoje Lietuvos oro uostų kvietimu dalyvaus ir Viešųjų pirkimų tarnybos ekspertai.

 

„Galiu tik pasidžiaugti, jog vis dažniau perkančiosios organizacijos į viešojo pirkimo komisijas kviečia VPT darbuotojus, kurie yra sukaupę didelę viešųjų pirkimų patirtį. Tai akivaizdus įrodymas, jog perkančiųjų organizacijų požiūris į pirkimus kinta, tampa atsakingesnis. Lietuvos oro uostų pavyzdys yra puikus to įrodymas, todėl skatiname tokiu būdu bendradarbiauti ir kitas perkančiąsias organizacijas“, – kviečia VPT direktorius Darius Vedrickas.

 

Pasak Lietuvos oro uostų infrastruktūros ir operacijų departamento vadovo Arno Dūmano, naujas išvykimo terminalas yra gyvybiškai būtinas projektas ne tik Vilniaus oru uostui, bet ir visam Lietuvos oro uostų tinklui, todėl visam pasiruošimo pirkimui procesui buvo ir liks keliami aukšti skaidrumo, efektyvumo ir operatyvumo reikalavimai iš pačios perkančios organizacijos.

 

„Esame labai suinteresuoti, kad pirkimo procesas įvyktų sklandžiai ir jau rudens pabaigoje turėtume naują rangos paslaugų sutartį. Prieš paskelbiant šį pirkimą, vykdėme rinkos dalyvių konsultacijas, atlikome būtinus pakeitimus, kurie atliepia esamą situaciją stipriai besikeičiančioje rangos darbų rinkoje, o šiuo žingsniu ir partnerystes su VPT stebėtojais – lygiagrečiai ieškome ir būdų kaip procesą padaryti sklandesnį jau galutiniame atrankos etape“, - teigia A. Dūmanas.

 

Pagal pirkimo techninę specifikaciją numatoma, kad naujasis Vilniaus oro uosto keleivių terminalas užims 14,4 tūkst. kv. metrų plotą, o keleivių pralaidumas išaugs dvigubai – nuo 1200 keleivių per valandą iki 2400. Naujasis pastatas bus dviejų aukštų, jo pirmajame aukšte, kaip planuojama, veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona, kurioje bus galima savarankiškai ne tik registruotis skrydžiui, bet ir priduoti bagažą. Taip pat bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių ofisai.