Parengėme naujus dažniausiai užduodamus „klausimus – atsakymus“

2017 03 16
zendesk.png

Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT), siekdama tobulinti elektroninių konsultacijų teikimą ir atsižvelgdama į nuomonę dėl patogesnio konsultacinės medžiagos prieinamumo, naudoja mokomosios ir konsultacinės medžiagos platformą, skirtą perkančiosioms organizacijoms ir tiekėjams.

VPT platformos pagalba išanalizavo klausimus, į kuriuos dažniausiai ieškote atsakymų, tačiau nerandate, ir parengė naujus dažniausiai užduodamus klausimus – atsakymus, susijusius su viešaisiais pirkimais. Juos galite rasti prisegtame dokumente arba adresu: vpt.lrv.lt skyrelyje Konsultacinė medžiaga > Perkančiosios organizacijoms > VPĮ > DUK ir taip pat konsultacijų platformoje.  

 

Platformos privalumai

  •          Informacinė bazė. Mokomoji medžiaga vienoje vietoje.
  •          Klausimų istorija. Vartotojas gali rasti visus savo užduotus klausimus ir VPT pateiktus atsakymus.
  •          Bendravimas. Vartotojas gali komentuoti mokomąją medžiagą, pateikti nuomonę, ar paskelbta medžiaga buvo naudinga.
  •          El. užklausos. Vartotojas gali užduoti klausimus pildydamas el. užklausos formą bei sekti užklausos statusą.

 

Norint rasti mokomąją medžiagą ar pateikti klausimą VPT, Jums nebūtina prisiregistruoti. Tačiau būtent registruoti sistemos vartotojai gali komentuoti ir pateikti savo nuomonę apie paskelbtą medžiagą, matyti savo pateiktus klausimus ir VPT atsakymus į juos. Registracija sistemoje labai paprasta: tereikia įvesti vardą, pavardę bei el. pašto adresą.